Jeżeli nie macie Państwo pewności czy połączenie internetowe działa prawidłowo należy wykonać następujące czynności:
Upewnić się, że kabel jest w gnieździe karty sieciowej
Sprawdzić, czy diody od karty sieciowej się świecą (o ile karta sieciowa je posiada)
W przypadku posiadania urządzeń typu Router/Switch należy upewnić się czy działają prawidłowo, tj, sprawdzić, czy się nie zawiesiły, bądź uległy uszkodzeniu
W Windows 2000/XP należy sprawdzić, czy nie zostało przypadkowo wyłączone połączenie sieciowe (Menu "Start" -> połączenia sieciowe i telefoniczne -> prawy klawisz myszy -> opcja "włącz"
W przypadku połączenia przez router prosimy wyłączyć na chwile router z prądu i sprawdzić czy połączenie sieci bezprzewodowej nie jest wyłączone.
czytano: 217 razy
autor: itcomp.pl
data dodania: 2019-08-21 13:50:10
drukuj
Proszę potwierdzić wydruk wyświetlonego artykułu:
zapisz do PDF
Proszę potwierdzić zapisanie wyświetlonego artykułu do pliku PDF:
poleć artykuł
Proszę wypełnić poniższy formularz, aby powiadomić znajomego o znalezionym przez Ciebie artykule: