ITCOMP - Internet, Telewizja cyfrowa Jambox, Telefon, Pakiety łączone - Zawiercie, Poręba

  • INTERNET, TELEWIZJA, TELEFON

W razie problemów, jak sprawdzić czy Internet działa ???

Strona główna » Pomoc » W razie problemów, jak sprawdzić czy Internet działa ???

wielkość tekstu: A | A | A

Jeżeli nie macie Państwo pewności czy połączenie internetowe działa prawidłowo należy wykonać następujące czynności:

  • Upewnić się, że kabel jest w gnieździe karty sieciowej
  • Sprawdzić, czy diody od karty sieciowej się świecą (o ile karta sieciowa je posiada)
  • W przypadku posiadania urządzeń typu Router/Switch należy upewnić się czy działają prawidłowo, tj, sprawdzić, czy się nie zawiesiły, bądź uległy uszkodzeniu
  • W Windows 2000/XP należy sprawdzić, czy nie zostało przypadkowo wyłączone połączenie sieciowe (Menu "Start" -> połączenia sieciowe i telefoniczne -> prawy klawisz myszy -> opcja "włącz"
  • W przypadku połączenia przez router prosimy wyłączyć na chwile router z prądu i sprawdzić czy połączenie sieci bezprzewodowej nie jest wyłączone.

czytano: 217 razy

autor: itcomp.pl

data dodania: 2019-08-21 13:50:10

01

SZYBKI, NIEZAWODNY INTERNET

02

PODŁĄCZENIE KABLEM ŚWIATŁOWODOWYM

03

SZEROKI WYBÓR KANAŁÓW TV

04

TANIE ROZMOWY TELEFONICZNE

05

ATRAKCYJNE PAKIETY

06

PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCA SIĘ INFRASTRUKTURA

PANEL OBSŁUGI KLIENTA

STREFA LOGOWANIA

Zarządzanie usługami ITCOMP

INTERNET

TELEWIZJA

TELEFON

PAKIETY

Adres

ITCOMP Sp. z o.o.
42-400 Zawiercie
ul. Piłsudskiego 73

KONTAKT

+48 32 67 22 000
internet@itcomp.pl

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
wypełnij formularz zapytaniowy

Poleć stronę
Wypełnij formularz polecający nasz serwis WWW
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Facebook